استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

سرمربي تيم ملي کشتي فرنگي ايران در بازي‌هاي المپيک لندن بار ديگر هدايت تيم ملي را در دست گرفت.


«محمد بنا»، سرمربي موفق تيم ملي کشتي فرنگي در بازي‌هاي المپيک لندن که موفق به کسب 3 مدال طلا همراه اين تيم در المپيک 2012 شد، بعد از اين رقابت‌ها و به دليل آنچه بي‌توجهي به کشتي و فراهم نبودن شرايط براي ادامه کار عنوان کرده بود، از از ادامه همکاري با فدراسيون کشتي کناره‌گيري کرد.

به گزارش فارس،حالا بعد از گذشت حدود 11 ماه از کناره‌گيري «بنا» از تيم ملي کشتي فرنگي و نتايج نه چندان مطلوب اين تيم در مسابقاتي که به ميدان رفته بود، وي آمادگي خود را براي بازگشت به تيم ملي کشتي فرنگي اعلام کرده است.

 بنا در جلسه‌اي که روز گذشته با رسول خادم، سرپرست فدراسيون کشتي برگزار کرده بود موافقت خود را براي بازگشت به تيم ملي کشتي فرنگي و در دست گرفتن سکان هدايت فرنگي‌کاران اعلام کرده است.

محمد بنا بعد از ترک اردوي تيم ملي کشتي فرنگي، روز 18 دي ماه سال گذشته با انتشار بيانيه‌اي رسماً از تيم ملي کشتي فرنگي کناره‌گيري کرده بود.

کريستيانو رونالدو در اين فصل گل‌هاي زيادي وارد دروازه حريفان کرده و رکوردهاي زيادي را نيز به جا گذاشته است.


  جاه طلبي‌هاي کريستيانو رونالدو موجب شده تا او در لاليگا و ليگ قهرمانان اروپا رکورد شکني کند.

2 گلي که او در ديدار برگشت مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا در استانبول برابر گالاتاسراي زد، گل‌هاي زده او در ليگ قهرمانان سال جاري را به 11 رساند. تعداد گل‌هاي او در اين تورنمنت 50 گل در 96 ديدار است. ميانگين گلزني ستاره پرتغالي 0.52 در هر ديدار است. البته او نتوانسته رکورد آلفردو دي استفانو را بشکند زيرا مرد آرژانتيني 49 گل در 58 بازي براي رئال زده که اين موضوع ميانگين گل‌هاي زده وي را به 0.84 مي‌رساند. کريس رونالدو اکنون ششمين گلزن برتر ليگ قهرمانان اروپا در تمام ادوار است.

در حالي که رئال مادريد به دنبال فتح دهمين عنوان قهرماني خود در اروپا است، رونالدو هم به دنبال دست يافتن به رکورد 14 گل زده در ليگ قهرمانان اروپا در يک فصل است. رکوردي که پيش از اين توسط 3 بازيکن ديگر به ثبت رسيده است. خوزه آلتافيني (ميلان - 63-1962)، رود فن نيستلروي (منچستريونايتد - 03-2002) و ليونل مسي (بارسلونا - 12-2011).

آلتافيني اين 14 گل را در 9 مسابقه وارد دروازه حريفان کرده در حالي که نيستلروي و مسي در 11 ديدار اين کار را انجام داده‌اند. رونالدو 11 گل در 10 مسابقه زده که اميدوار است بتواند رکورد بازيکنان قبلي را بشکند. اگر رئال مادريد به فينال برسد، رونالدو 3 ديدار فرصت دارد تا بتواند اين رکورد را بشکند.

رونالدو فصل پيش در ليگ قهرمانان 10 گل زده بود که امسال آن را به 11 رسانده است. از اين نظر او رکورد خود را شکسته و با رکورد رائول گونزالس مساوي کرده است. البته او در 191 ديداري که براي رئال مادريد انجام داده توانسته 194 گل وارد دروازه حريفان کند که از اين نظر در تاريخ رئال مادريد کاري يگانه انجام داده است زيرا ميانگين گلزني او در هر ديدار بيش از يک گل است

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان